slide show

SKRIVET: 2012-06-20, kl 22:38:24 | PUBLICERAT I: Träning

Möte, träning och fotografering

Igår var jag på möte med agilitysektorn, men det var riktig dålig uppslutning så det blev inte så mycket bestämt. Det ända som blev bestämt var att på måndag skickas en beställning på nya agilitykläder, så skönt! Annars blev det fotografering på ialla fall några av Hjo bk's grymma agilityekipage så att en resultatssida på klubbens hemsida kan skapas. Jag tog med mig min lilla kamera och tog action och profil bilder på alla. Vi passa självklart på att träna. Vi byggde upp en agility klass 1 bana som gina hade med sig. Allt gick jätte bra för mig och Penny! Det har börjat att gå framåt med gungan nu och Penny har blivit mycke säkrare på slalomingångarna. Nu är det bara jag som ska komma ihåg det och inte tränga henne (som jag är jätte duktig på att göra) på tävlingar, då jag inte tror på att hon kan och är framme och petar vid ingångarna. Vi sprang bara banan ett par gånger, men eftersom att det gick så bra så ville jag sluta med det (spara den känslan). Hemligeheten är att sluta när det går som bäst och när det är som roligast! Nu hoppas vi på att det går lika bra nästa träning.
Min och Pennys Profilbild till resultatsidan



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3