slide show

SKRIVET: 2012-05-17, kl 16:28:20 | PUBLICERAT I: Tävling

DPAC

Är både glad och lite små deppig efter denna tävling. Är glad över Penny som man ser verkligen kan, men hon visar det inte på tävlingar. I perioder gick det super bra och hon var sjuktduktig. Men hon får för sig att börja nosa och springa runt hinder. Flammsa runt helt enkelt och detta är ett återkommande problem. Så fort som jag tröttnar på hennes beteende säger jag till henne mer bestämt (med en lite mer arg röst) och då lyssnar hon och fokuserar. Jag blir sur på mig själv som inte kan vara så från första början. För är inte jag sådan, då gör hon lite som hon vill även om hon följer mig. Jag vill bara visa folk att vi verkligen kan! För jag vet att Penny är sjukt duktig och det är det som retar mig. Men jag ska inte ge upp. Jag ska ha revange och jag ska visa Penny att det inte finns plats för flams på tävlingsbanan. Nu ska jag kämpa!
Men annars är jag sjukt jäkla glad över att ha en sådan grym vän som jag har! Hanna och Hugo tog sig vidare till final och det är de verkligen värda! Så den 18 augusti kämpar de i riksfinalen i Göteborg, så duktiga är ni!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3