slide show

SKRIVET: 2012-05-04, kl 22:16:36 | PUBLICERAT I: Tävling

Laddad inför tävling på hemmaplan!

Ganska nyss hemkommen. Vart uppe på klubben och förberett agilitytävling tillsammans med agilitysektor.Jo jag vet. Jag har glömt berätta att Hjo ska anordna sin första agilitytävling på flera år, imorgon! Skamligt att jag mot min vilja råkat hålla det hemligt för er! De som kan tycker jag verkligen ska komma upp till klubben o kika. Är svinladdad! Ska bli så grymt roligt att få tävla på hemmaklubben!
Ni kommer tyvärr inte få banan som vi sprang i torsdags på träningen (som för övrigt gick sjukt bra). Så ska se till så att ni får banorna från morgondagen ist. Kameran ska jag komma ihåg att ta med också, helt klart! Om det blir fint väder så blir det många bilder! Taggad som satan!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3