slide show

SKRIVET: 2012-04-23, kl 20:16:31 | PUBLICERAT I: Banor

Bättre sent än aldrig!

Här kommer äntligen banan från träningen i torsdags. Det var en riktigt rolig klass 1 bana och allt gick svinbra! Penny var på hugget och riktigt följsam. Det ända lilla "problemet" vi hade var att jag inte hann med det framförbyte jag hade tänkt göra efter femman och innan sexan. Men det är ju ett positivt problem. Det betyder ju att Penny hade bättre fart på benen, hihih. Men vi löste det efter ett tips från gina. Så jag gjorde ett framförbyte mellan trean och fyran ist, så då slapp jag göra ett bakombyte vid femman och hann då med mitt framförbytet efter femman och innan sexan. En riktigt rolig träning var det i alla fall.
Det var hindrerna 6, 7, 9,10, 11, 12, 13, 14, 15 som stod kvar sist jag o hanna var uppe vid klubben, så det var de vi inprovisera lite på.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3