slide show

SKRIVET: 2012-04-16, kl 21:41:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'll be right back!

Kämpar extra med skolan den här veckan. Träningar blire, men finner tyvärr ingen tid för att uppdatera bloggen den här veckan. Men vi hörs så fort läxberget är nerskövlat, det lovar jag!
Ni får njuta av några mobilbilder fina hanna tog från senaste gången vi var uppe på klubben och träna lite, så länge. En riktigt go träning för övrigt som gick sjukligt bra, hihi. Penny duktig som vanligt. Kände faktiskt att jag hamna lite efter henne sist, vilket kändes jätte roligt. Det betyder ju att hon tar i ännu mer och verkligen tycker att det är roligt. Märker på henne att hon blir väldigt taggad när vi kommer upp till klubben nu för tiden. 
Medans jag får lägga lite tid på skolarbete i veckan så kan jag rekomendera att ni kikar in på hannas blogg. Vi tränar väldigt ofta tillsammans och hon brukar också lägga upp banor där, så då ser nu ni ju ialla fall vad vi jobbar med, även om ni inte får reda på just specifikt hur det går för mig och Penny. hihi, ni får ha det så bra som går tills vi ses nästa gång, i vilket fall. Ska försöka att se till så att det inte dröjer så värst länge. Redan på måndag nästa vecka kanske jag är tillbaka igen, vem vet? (a). Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3