slide show

SKRIVET: 2012-04-21, kl 23:00:28 | PUBLICERAT I: Träning

bildomb

Lyckades få med mig hanna upp till klubben för att träna lite. Gick jätte bra. I torsdags sprang vi en bana och halva den banan stod fortfarande uppstäld, så vi flytta inte om någonting. Utan improvisera lite på det som va. Vi träna lite kontaktfält också. Det vet jag ärligt talat inte hur det går med. Tycker väl själv att det inte är så roligt att träna kontaktfält, men det är behövligt! Fick med mig kameran upp idag, så här bjuds det på en bildbomb!
Har ritat upp banan vi träna på i torsdag så den kommer ut så fort jag har tid att starta min seeega dator. Ha det gott, Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3