SKRIVET: 2009-09-08, kl 08:00:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

Tisdag morgon

Hola!

Är i skolan nu.. Min första lektion börjar om 25 min.. suck. Men jaja.
Sitte i arbetslag D med -maria :) vid hennes söta dator;)
Morgonen har varit jobbig. Min lillebror var jättejobbig och jag fick stressa
ijäl mig på grund av klockan, så jag fick sätta upp håret vid busshålsplatsen,
men det värsta av allt var att jag glömde min mobil hemma! Åååå. Men det
är bara att ta, får klara mig utan den idag. Men nu ska jag inte sitta här och
skriva för mycket, det är faktiskt inte min dator.. även om jag skulle villja
ha en ;P.  Så jag skriver mer i eftermiddag om hur dagen har varit. Vi får la
hoppas att min dag blir bättre än min morgon ;)

pusssss hej :*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3