SKRIVET: 2010-07-20, kl 21:56:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

Liseberg igår var toppen!

Jag var som sagt på Liseberg igår. Det var ju "Lotta på Liseberg" igår så vi hade faktiskt väntat oss att det skulle vara lite mera folk, men den längsta kön var på 35 min i en liten stund, sedan låg det mellan 20-5 min till alla attraktioner. Jag fick en jätte rolig och mysig dag med min familj :). Jag åkte faktiskt 2 nya attraktioner den här gången. Kanonen och uppswinget, uppswinget blev en favorit, kanonen var okej. Det är synd att den är så kort bara.
I slutet på dan kollade vi lite på Lotta. Fick se Timotej, Måns och  någon annan kille sjunga varsin gång, sedan blev familjen trött och ville åka hem. Men roligt vare!
Just nu sitter jag ute  med mamma och pappa på altanen och kollar på "Ghost whispers" <3. Jätte mysigt!
Vi har ätit räkor m.m. GOTT! Imorgon ska jag på syn undersökning till körkorts tillståndet, sedan ska jag och mamma hitta på nått roligt/mysigt tillsammans bara hon och jag medans resten av familjen är på traktorrace.
Nu får alla ha det så bra och inte glömma att anmäla sig till fototävlingen (a).
Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3