SKRIVET: 2010-07-06, kl 22:20:49 | PUBLICERAT I: Lifetime

The time just goes and goes.. :)

Har vart med Ellenpellen idag. Vi bada, gjorde ett melodimedley (stavning) och mycket mer. Kul hade vi i alla fall :). Kvart i 6 cyklade vi in till fotbolls träningen, men det blev inte så mycket till träning precis. Vi var 6 stycken utan tränare. Antagligen kommer sommarträningarna bli så. Jag vet inte. Efter träningen cykla jag och Ellen till T-bryggan. Där "duscha" vi i vättern eller vad man nu ska säga. Skit kallt var de. Men  det gick (a). När jag sedan kom hem, åt jag lite sedan har jag suttit ner körd i soffan sen dess. Kollar på Fotbolls VM uru - hol . Just nu leder Holland med 3-1. Imorgon cyklar man in efter lunch för att va med Clara, Ida och Ellen. O i övermorgon börjar man att sommarjobba.
Ha det bäst nu!
puss hej!
Gammal bild, men ändå :).



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3