SKRIVET: 2010-07-12, kl 23:58:48 | PUBLICERAT I: Lifetime

Ooho so cute!

Hej, förlåt för att det inte kom något inlägg igår kväll, jag kom hem så himla sent så orkade inte..
Idag har jag vart med Ida  och Albin. Först kom ida vid 11 så vi gick upp till katterna o mata dem. Sedan tog jag, Ida och Albin en sväng till Vättern. Stella och Penny fick hänga med me, såklart! ;). Sedan efter maten cykla vi till albin och jag blev i puttad i albins pool m.m. Jätte kul :s Hahahah <3. Här kommer lite bilder på kattungarna.
Så söta är de. Jag o Ida gav dem egna namn. Min favvis på sista bilden. Lilla Karl philip <3
Inte så långt inlägg, men det blir inte det när man skriver o är trött på kvällen.
Nu ska jag sova sött ;)
Puss hej!


Anonym

<3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3