SKRIVET: 2010-07-02, kl 19:06:24 | PUBLICERAT I: Lifetime

Soooooooooool!

Vädret är verkligen bäst! Både igår och idag har jag vart nere på badet.
Igår var jag på badet med Ida. Vi gick o köpte glass och godis som vi åt och hade det allmänt bra. Efter en stund kom även Ellen och sedan kom Linnea och Matilda också. Halv 3 lämna jag och Ida badet och gick hem till henne för att äta pannkakor (a). Albin kom en liten sväng, men snart gick jag iväg för att spela fotbollsmatch (som vi förlora). Idag sov/slöa jag hela förmiddagen, sedan åkte jag till badet med mamma, bror och kusin där jag även träffa alla igen. Bra dagar! (Y). Imorgon fyller mamma 42 år. Inlägg om det kommer nog även imorn. Men jag kommer antagligen fira henne hela dan imorn. Är tvungen att ställa klockan tidigt imorn, bara för att man ska överraska mammii med frukost på sängen :). Så snäller är jag, hahah!
Här kommer lite snygga kläder!
Puss hej!


mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då? Kika gärna in på min blogg och kommentera också :D



PUBLICERAT: 2010-07-02, 19:35:48 | URL: http://merissa.devote.se

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3