SKRIVET: 2010-07-26, kl 23:21:42 | PUBLICERAT I: Lifetime

Hemma igen (Y)

Vad skönt det är att äntligen vara hemma! Jag har väl haft en bra helg i Askersund med familjen, men man är så på varandra när man bor i husvagn. Tror faktiskt inte att jag kommer följa med mer, när familjen åker med husvagn på semester (om det inte bär av till Tyskland förstos). Det hände faktiskt inte så mycket under semestern. Vi åkte upp på torsdagen då var det mest att installera sig på campingen. På fredagen hände det inte så värst mycket. Vi åkte in till Askersund, åt glass och köpte fika. På lördagen var det bilträff (anledningen till att vi åkte upp). Pappa, Toffe och Linus åkte in till träffen med bilarna på morgon, runt halv 10 någonting. Medans jag och mamma gick in (1,5 km) lite senare. Det kom  mycket mer bilar än vad det gjort tidigare år! Det släpptes in bilar konstant mellan 10 till 13-14 ungefär. Men det var bara kul :). När träffen börja gå mot sitt slut och vi kände oss nöjda så åkte vi tillbaka till campingen och åt pizza. På kvällen var det crusing, vi tog ett strög med vår bil. Men det var ingen hitt. Så vi åkte tillbaka till husvagnen igen, sedan gick jag och pappa in o kolla lite till på bilarna. Det var mysigt! <3. Igår åkte vi o kolla + fika i en nostalgi-by med saker från 50-60 talet. Det var jätte häftigt och goda räkmackor hade de med, hihi. Idag, ville alla bara hem. Vädret har vart dåligt och då tröttnar man fort.. så vi packade ihop och åkte hem. När vi kommit hem så fikade vi sedan åkte jag in till stan för att vara med Ida, Clara och Ellen (L). Vi hade superkul som vanligt! Men nu ska jag sova. Bloggar nog mer och roligare imorgon ;).
Här kommer några få bilder från Askersund tagna av min mobil. (Våran kamera har gått sönder, så vi kunde inte ta några bilder med nått annat).
Tryck på bilderna för förstoring!


Bil/Båt från Hajstorp, kom och visa upp sig. Det var kul att höra hur förvånade alla blev. Själv har man sätt den ett par gånger innan, men cool är den! (a).

Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3