SKRIVET: 2010-07-30, kl 22:45:05 | PUBLICERAT I: Lifetime

Some things are worth to remember!

Igår var jag med Ellen på dan. Jag tog såklart med mig kameran dit hehe ;9. Vi bakade cupcakes (som är 3:dje gången för mig nu inom en vecka eller nått skulle jag tro) kolla på film, tog bilder m.m.
Vid 6 vare fotbolls träning. Har sån himla träningsvärk efter det. Det känns verkligen i vaderna och låren... :) Efter träningen åkte jag och Ellen till Hanna för att sova i tält men tack vare det dåliga vädret så fick vi sova inne. Men inga sura miner blev det för det. Shit vad kul vi hade! Den kvällen/natten/morgonen kommer jag minnas länge! :D
Jag vakna imorse vid 11 hos Hanna av att mamma ringde och berätta att de skulle hämta mig om en timme.. gäsp. Ja det var ju bara att gå upp. När jag kommit hem varde lunch sedan hängde jag med mamma och penny ut i skogen för att leta efter lite svamp och svamp hitta vi! Nu är jag jätte trött, det blev ju inte mycket sovande inatt. i morgon blir det bil träff om det blir bra väder. Annars hittar jag väl på nått annat :).
Puss hej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3