SKRIVET: 2010-03-03, kl 17:14:40 | PUBLICERAT I: Lifetime

Praktik vecka....

Tjabba bloggen!
Det blir inte så mycket bloggandet när man har fullt upp!
Denna veckan har jag praktik på hamnbacken, skit kul. Jag lär mig jätte mycket och eftersom jag
vill bi servetris eller bagare i framtiden så har jag försökt att ta in så mycket som möjligt. Det känns
verkligen som om servetris är min grej! Idag har jag lärt mig att göra en eccpresso (stavning) och
en latte (Y) Skit roligt ! ;D. Men efter praon på dagarna så har jag fullt upp med läxor, NO uppsats
och engelska. Men nu ska jag kolla runt lite på facebook eller nått annat. När man inte gör så
supermycket speciellt på¨veckan så blir det inte så långa blogg inlägg. Bloggar nog snart igen!
Puss hej!





                                                                                                     



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3