SKRIVET: 2010-09-20, kl 09:06:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

Är det någon som har nått problem med min blogg elr?

Va fan ! Loggar in på bloggen för att lägga upp ett morgon inlägg och vad ser jag? Att mina senaste inlägg är raderade... Kul, att folk inte kan fatta vad mitt och ditt är. Igår kväll la jag in ett inlägg och allt var som vanligt, så jag logga ut och idag är ungefär 3-4 inlägg helt borta. De försvinner ju inte helt av sig själv eller hur?! Ger fan i min blogg, skaffa ett eget liv!


ellen

så har det blivit på min med.... fast det är sidasn det är fel på! ;) dom skrev det förur :)



PUBLICERAT: 2010-09-20, 15:55:29 | URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3