SKRIVET: 2010-09-29, kl 17:12:33 | PUBLICERAT I: Lifetime

Football is love

En kortis kommer här ! Idag har det varit friddrottsdag, är super nöjd med min prestation i 100m och höjd. Jag försämrade visserligen min tid på 100m men är grymt nöjd med det ändå. Jag kommer antagligen få följa med på triangelkampen som är i tibro och det är lite coolt, hihi. Kom ju 3:a i kula och 800m med. Det hade jag aldrig trott faktiskt ! :o. Nu ska jag snart åka till fotbollen, gött ! Känner mig riktigt nyttig idag så mycket som jag har rört mig (a). Hinner tyvärr inte ladda upp bilderna från gårn idag, måste göra i ordning mig nu och åka. Puss hej !
Har kollat lite på de här byxorna, kan inte bestämma mig om jag verkligen vill ha dem eller inte. Vad tycker ni? Skulle jag passa i dem?:)


Katarina

Sv: Tack:D

Sedan: lycka till i triangelkampen, ni får hålla Hjos heder nu när inte vi är kvar längre;) eller okej, vi kom sist förra året, men då kan det bara bli bättre;D



PUBLICERAT: 2010-09-30, 21:08:04 | URL: http://inapeanut.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3