SKRIVET: 2010-09-22, kl 10:56:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

God morgon studiedag !

Gooood morgon !
Kl är snart 11 typ och jag har studiedag, så himla skönt. Så idag ska jag plugga för har massor av läxor, åka in till stan om mamma tankat moppen och om den startar för att handla till ikväll. Vi ska ha typ halv 8 hos mig i min familj, så jag ska börja med det idag. Är fortfarande lite osäker på vad jag ska bjuda på, men det får vi väl se ;). Jag har även lovat min mamma att rensa min garderob idag.. Får väl se hur det blir. Imorgon äre studiedag då med, så då ska man plugga lite till, sen så får vi väl se vad jag hittar på. På kvällen ska jag i alla fall träna agility inför DM:et i helgen. Jag ska då inte tävla med Stella utan med Hannas söta hund Hugo. Vi har bildat ett ungdomslag som vi ska delta med. Det är Hanna med Charlie, Ida med Stella, Jag med Hugo och Nathalie (stav?) med Theo. Så det kommer bli jätte kul! Tävlingen är på söndag så kommer bli där hela dan. Vi får se om kameran hänger med ;).
Just nu ligger jag och Penny o myser <3, men funderar på att gå upp o äta frukost. Men innan det vill jag säga förlåt. har fått reda på varför mina inlägg försvann och det var p.g.a sida som det är nått fel på. Så jag ber om ursäkt för att jag blev sur. Men det är lätt hänt när man typ är nyvaken och märker att sina senaste inlägg bara är helt borta :s.
Puss hej !



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3