SKRIVET: 2010-09-30, kl 21:52:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

Triangelkampen

Yeeeah ! Imorgon ska man till Tibro för att tävla i triangelkampen. Tävling för Tibro, Karlsborg och Hjo. Det kommer nog bli jätte kul! Ska vara med och tävla i 100m som jag kom 2:a i, i onsdags. Är faktiskt stolt över mig själv. Jag slog verkligen inte mitt personbästa, men är glad över min placering. Men är nervös över hur det kommer att gå i morgon. Förra året var jag med som reserv och de från karlsborg var verkligen snabba! Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa. Jag är även reserv i 800m imorn, det vet jag faktiskt inte hur jag kunde bli och sedan så har jag blivit uttagen till stafetten. Så det blir nog en bra och händelserik dag med gott sällskap ! Nu ska jag nog göra i ordning lite saker sedan blir det sängen ! Föresten har ni märkt att jag börjat uppdatera bättre? :)
Bloggar igen snart, gooooooood natt !<3
(google bild)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3