SKRIVET: 2010-09-28, kl 20:36:09 | PUBLICERAT I: Lifetime

The time just disappears...

Heeeeeeeej !
Det är lite snålt om tid till bloggen just nu. Känns som om att det ligger nere.. varje dag så går jag och tänker "idag ska jag lägga in ett inlägg på bloggen". Sedan sätter jag mig och gör läxor glor lite på TV:n, sen är dagen över.. Så jag kan ju berätta lite om vad jag har gjort då. I fredags var jag på fridtidsgården. Tog med min kamera dit och tog många härliga bilder, så¨de ska laddas upp någon gång. I lördags var jag hemma och gjorde något, kommer inte ihåg vad, hihih (a). Men i söndags var jag på agility DM. Hade en jätte bra dag där i Töreboda med Hanna, Ida och alla andra agility tjejer ! Mycket hundar och agility hela dagen, underbart! Loppen gick bra, men ingen rosett blev det. Nöjd med dagen och vill tacka för den <3. Igår var jag på agility träning med penny. Hon är verkligen duktig ! Blivande champion asså, haha ! :d. Nu sitter jag framför idol och facebook. Har jobbat lite engelska, ska väl ta lite matte också. Imorgon blir det fotboll, (Y). Men innan det är jag ju i skolan, frididrottsdag står det på schemat hela dagen. Ska delta i 100m, längdhopp, höjdhopp, 400m och kula ;). Önska mig lycka till ! Bloggar mer en annan gång, när jag hinner så klart. Hanna nilsson i min klass tjatar lite på mig att jag ska göra ett video inlägg här. Men det vill inte jag. Vad skulle jag säga då? haha. Men nu ska hon göra ett åt mig. Så det läggs in när det kommer. Haha hon är galen.. (a' Men älskar henne ändå. Så ska börja med matten nu. Hanna Nilsson kommer snart ! Puss hej!


Katarina

bloggawards är den största blogggalan, och var i helgen:) sök på veckorevyn bloggawards;) och du får 100 lyckatill hälsningar av mig idag:D



PUBLICERAT: 2010-09-29, 12:19:01 | URL: http://inapeanut.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3