SKRIVET: 2011-04-11, kl 17:05:30 | PUBLICERAT I: Lifetime

It makes me smile!

Härlig vårdag! Älskar att man bara kan gå ut utan att frysa! Sitter för tillfället på altanen. Låg innan och hade det underbart ute på stuttsmattan, men khar man en lillebror som vill hoppa så har man. Har haft ont i huvudet hela eftermiddagen, det är mindre kul. Som tur var så fick vi sluta tidigare sista lektionen, så jag och alma gick ner till vättern för att sitta där och bara njuta av solen. Haha, vi hade lite kul. Vi gjorde ett par försök till blogginlägg med mobilen, men det blev jätte flummigt och ja.. vad ska man säga? Tror faktiskt inte att jag har någon lust att lägga upp videon här, hihi. Jag gjorde bort mig helt totalt, när vi sedan satt vid busshållsplatsen. Inget jag tänker gå in på något vidare mycket. Nu ska jag ut på stuttsmattan igen och visa grabbarna hur man gör några coola trix eller aa, haha. Än en gång härligt väder! Pusshej!


alma

haha, tola då, busunge ^^



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3