SKRIVET: 2011-08-13, kl 19:30:52 | PUBLICERAT I: Lifetime

Back in Germany!

Hej underbara sötnosar! Det är helt förstüligt att ni är sura pü mig. Glömde helt bort att skicka in ett litet inlägg. Var nog alldeles för nervös för att komma ihüg det. Menmen det var apsolut inget att vara nervös för. Det var riktigt häftigt när flygplanet steg upp i luften. och nu är jag här hos min käre vän igen. Kändes lite konstigt när jag o hanna gick genom den enorma flygplatsen i frankfurt med melinas mamma. Som i slutet pü en film " 1 ür senare". Men trevligt äre här allt. Rätt skönt att komma lite hemifrün och. Lite miljöombyte kan vara helt rätt för att sedan komma hem och börja fokusera pü gymnasiet och falla in i varddagen. I alla fall idag ükte vi iväg till Gießen, en stad som ligger här i närheten för lite shopping. Hittade faktiskt ett par skor som jag köpte mig. Helt otroligt att jag hittade dem sü lätt. Det brukar faktiskt va rena helvetet för mig i en skoaffär, men gud va goa de var. Ikväll ska Selina o ja dra oss in till alsfeld för att träffa hanna o melina. Blir nog trevligt! Imorgon üker jag med familjen här och badar i Marburg. Antagligen ligger Marburg inte allt för lüng här ifrün. Früga mig inte exakt vart den ligger för här har du en som har grymt düligt lokalsinne. Men nu ska jag dra mig till rummet mitt och göra iordning mig. Ha det gott, puss!

Blir inga bilder i inläggen här ifrün förresten, ni für spara er till jättebildbomben som kommer när jag kommit hem (a).



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3