SKRIVET: 2011-08-15, kl 19:22:22 | PUBLICERAT I: Lifetime

I don't care of what you think about me!

Ja nu är nästan allt packat igen. Selina är iväg pü fotbollsmatch, sü passar pü att blogga lite. Ska även snart hoppa in i duschen och call my beautiful parents. Imorgon bär det som sagt iväg hemmüt igen. Kommer sakna tyskland men vill hem till min underbara familj och helt fantastiska vänner. Det finns nügra jag bara müste prata med/träffa sü fort som bara möjligt. Annars idag följde jag med selina till skolan. Var riktigt trevligt att träffa nügra tyska vänner frün den gamla comenius gruppen!  Jag satt i alla fall med pü nügon lektion, sedan vandrade jag och hanna ut i alsfeld och införskaffade oss lite allt möjligt. Mest smü presenter till familjen. Usch, saknar dem oerhört mycket, men har dock inte hemlängtan. Gud, det är jobbigt att vara sühär kluven i känslorna. Dock är det inte första güngen jag är det. Har haft det bäst här, men det är saker där hemma som jag müste göra. Jag har lovat mig själv att jag kommer tillbaka! Vi höres imorgon gott folk. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3