SKRIVET: 2011-08-28, kl 20:03:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

Jag är ingenting utan dig!

Gokväll! Sitter här med mina familj framför tv:n som sitter o spelar bingolotto. Inte det roligaste. Så tänkte dra mig ner för trappa o sätta på en film. Idag har jag väl inte gjort mycket vettigt förutom att träna nu på eftermiddagen.  Gick för jäkla bra! Det blir bara roligare och roligare att träna. Man ser pennys framsteg för varje träning, världsbäst är vad hon är (a). Hade bestämt mig att jag inte skulle gå någon ny kurs nu till hösten 8för att jag ville se hur det funka med skolan), men blev så sugen, när en vän kom och fråga om jag ville vara med på en fortsättnings kurs i agility. Så vi får se hur det blir nu. Eventuellt om jag får, så ska jag pröva att gå på ett kurstillfälle och se om det funkar med tider o så. Ja, hoppas på det bästa! Imorgon am i back in school igen. haha, vi får våra datorer och har projekt dagar mån-ons och bageridagar tors&fre. Ska bli kul. Gillar verkligen skolan occh än så länge är lärarna super. Det är väl själva klassen jag är osäker på. Men får väl eventuellt stå ut i tre år annars. Allt brukat ordna sig med tiden. Ha det gott, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3