SKRIVET: 2011-08-18, kl 21:08:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

Maybe an other time

Gokväll, det blev som jag anade imorse. Fisk o potatis till frukost. Men vet ni, det var helt okej! Det blev en rätt slapp dag idag. Jag och nisse satte oss o sjöngsingstar till typ halvfyra efter att vi ätit. Sen vi fem tiden kom mamsingen hem och så åkte vi iväg till mormor och morfars nya lägenhet i tidaholm o åt lite pizza. Älskar deras lägenhet just av den anledningen att den ligger så pass nära tidaholmsbrukshundsklubb så att man kan gå dit. Så självklart gick jag upp o träna! Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig o läsa. Ska vända tillbaka dygnet rejält nu. Om man nu ska behöva gå upp kl 5 varje morgon, så måste man ju börja vänja sig någon gång. Så imorgon är det jag som tar morgon promenaden med plutten. Ha det gott o go natt på er! (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3