SKRIVET: 2011-08-28, kl 12:58:37 | PUBLICERAT I: Lifetime

Phototävling på g

Ja,  här sitter jag o hade tänkt att dra igång en mindre phototävling. Tänkte att det kanske skulle vara kul. Jag är så nyfiken på att få se alla era favoritbilder, därför har jag bestämt att ämnet på tävlingen får bli Din favoritbild. Du ska välja den bild som du gillar allra mest, en bild som du är stolt över att du tagit! Om bilden har en rolig bakrund, så skulle jag bli jätte glad om ni ville skriva den till bilden.
Om du vill vara med så skulle jag bli jätte glad hihi (a).
-Det är bara att antingen ladda upp bilden på din blogg och sedan länka inlägget i kommentarsfältet nedan. Självklart så måste du ha tagit bilden själv och jag måste kunna få ta bilden och ladda upp den på min blogg. Du behöver absolut inte länka min blogg på din om du inte vill.
-Du kan även maila din bild till mig. Då skriver du bara Phototrävling som rubrik och mailar den till [email protected].
I mitten på vecka 36 drar jag 5-10 finalister som ni sedan får rösta på.
Priset är så enkelt som en länkning på bloggen.
Jag hoppas verkligen att ni vill delta. Ska bli roligt att få se era favoritbilder.
Kram!


Rickard kilbro

Bra blogg ! :)



PUBLICERAT: 2011-08-28, 14:30:55 | URL: http://lockforward.myshowroom.se
Emelie

http://byllans.blogg.se/2011/august/fototavling-hos-tola-d.html#comment

Jag är med :D<3



PUBLICERAT: 2011-08-29, 22:37:32 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3