SKRIVET: 2011-08-14, kl 22:12:49 | PUBLICERAT I: Lifetime

tyskland-blogginlägg numero dos

Tjenixen, allt är suveränt med mig. Har haft en underbar dag här in the tyskland med goda vänner och det gör mig ledsen att veta att jag bara har en dag kvar av att njuta av livet här. Selina är grym o har en underbart snäll familj där tvü galna bröder ingür. Idag har vi som sagt varit i Marburg och kollat in den staden pü nära hüll, sedan blev det bad. härligthärligt. Nu ikväll har jag och selina ställt oss o bakat muffins, ska ner om en liten stund igen för att dekorera dem (a). Ja imorgon ska man upp i tid, för att inte missa selinas buss till skolan. Ska nämligen sitta med pü ett par lektioner, innan jag och hanna ska bege oss ut i den"jätte lilla" staden alsfeld och kolla in läget. Sen imorgon beger vi oss hem igen. Om vi hittar till flyget sü att säga. Flygplatsen här i frankfurt är enormus! Haha, men det kommer nog gü vägen det med. Vi üker trotts allt ett antal timmar förtidigt bara för att vi ska ha tid pü oss att virra bort oss och sedan hitta rätt gate. Kommer vara ledsamt att üka hem igen, men saknar familjen och pennypluttan, sü helt ledsamt är det nog inte och jag är helt säker pü att selina och jag kommer att träffas igen. Men nu ska jag traska ner. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3