SKRIVET: 2011-08-19, kl 10:21:52 | PUBLICERAT I: Lifetime

It'll make my day!

God morgon! Nu har jag fixat alla bilder från tyskland, så alla kommer automatiskt i tidsinställda inlägg, varje dag efter 11. hihi Hoppas att ni gillar det. Idag gick jag upp vid 5, var inte lika jobbigt som jag trodde. Men har dock speciella vänner som ringer när man lagt sig och försöker tvinga med en ut. Haha så går det när man försöker lägga sig tidigt. Så får träffa dem ikväll ist. Nu ska jag se om kusinen har vaknat.
Sommarbild på bebis, kan inte fatta att sommaren är över. Det har gått så fruktansvärt fort. Kan inte fatta att jag börjar gymnasiet på tisdag... Men längtar enormt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3