SKRIVET: 2011-08-22, kl 16:46:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Gofrukost!

Hihi, go frukost! Vid  8 imorse kom hanna hit med lilla charlie. Då vi ställde oss o gjorde världens goaste frukost. Så jäkla gott. Kanske inte den nyttigaste precis, men o så gott! haha, ibland måste man få göra nått speciellt till sig själva(a). Annars har väl det inte vart världens bästa väder idag. Man kunde ju ha fått lite sol i alla fall på sista lovdagen. Ja det är sant, imorgon går jag till skolan igen. ja eller går o går. Får la ta bussen till bussen till bussen och efter det anländer jag till skolan. Börjar min resa kl 06:40 och avslutar den typ 2 timmar senare. Men det blir nog spännande! Nu ska vi snart åka iväg till min gamla skola som renoverats under föregångna året. Så de har invigning nu ikväll. Ha det bra, så hörs vi snart again (a) Nu får ni njuta av ett par bilder på min o hannas superfrukost!
Kram!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3