SKRIVET: 2011-08-26, kl 21:32:59 | PUBLICERAT I: Lifetime

One step at the time

Gokväll! Är ganska trött efter en speciell dag med LP 2 och 3, har även precis lyckats få penny att äta upp sin mat så, ska alldeles strax sticka ut en snabb sväng för att rasta henne innan man drar sig ner mot sängen som står där nere och skriker efter mig. haha, ja när man går upp 5 på morgonen då är man ganska mör på kvällen. Men dagen har faktiskt varit ganska kul. Visst man har fått skämma ut sig en del, men efter denna dagen känner jag mig faktiskt mer självsäker på skolan. Känns lite konstigt att man redan gått sin första vecka på gymnasiet och jag kan säga så här långt att jag tycker själva skolan är toppen, men jag har inte kommit underfund med om jag gillar min klass eller inte. Finns i alla fall en i klassen som förstår mig. Men har hittat några få hel sköna brudar som jag trivs ganska bra med. På måndag ska vi få våra skoldatorer, kanske blir ett provinlägg från den då på kvällen. Har känslan av att det kommer bli en rätt go vecka, nästa vecka. På mån, tis och ons ska vi typ göra nått projekt med vår mentor och våra nya datorer. Så inga vanliga lektioner då. Sen på tors och fre har vi lektioner i bageriet. Så jäkla kul! Jag inser varför jag valde just denna linjen så fort jag kommer in i bageriet. Det är nog den känslan som jag måste hålla kvar vid nu i tre år. Om det nu blir så att jag verkligen inte kommer gilla min klass då får man gå till skolan för att lära mig det jag vill ist för att vara med de jag vill. Men jag tror det kommer bli bra till slut. Imorgon bär det iväg till jobbet, så ska gå ut en snabbsväng med penny så att jag kommer i sängs någon gång. Ni får ha det så superbra som no bara kan, puss!
Jo vill bara berätta också att det blev en ny mobil. Mamma beställde den åt mig igår medan jag var på middag med jobbet (som för övrigt var super mysigt)! En sony ericsson xperia mini, var rea och allt. Jag tror den kommer bli jätte bra. Den kommer väl någon gång i nästa vecka, så längtar som satan. Det fick bli en liten grej får en del av pengarna jag tjänat i sommar. Tyckte det kunde vara kul. Men den största delen av lönen ligger på sparkontot. Sparar redan nu till en bil och jag är på god väg. Men oj, juste.. sängen vare. Godnatt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3