SKRIVET: 2011-02-16, kl 14:29:20 | PUBLICERAT I: Lifetime

Att skuta upp på saker = Mycket att göra i slutändan

Hihihi, nu känner jag att jag är igång igen med bloggandet! Kanske beror det på att det är lov. Who knows? Imorn åker jag som ni vet. Så har packat nu på förmiddagen. Ska baka en kaka idag med som jag ska ta med imorn, men har inte riktigt bestämmt mig om vad det kommer att bli. Just nu lutar det mot Silviakaka eller någon annan kola, kokos, flinger - kaka som jag inte vet vad den heter. Haha kanske gör båda delarna, beror på om jag orkar eller inte. Men funderar i alla fall på att lägga in receptet på det jag gör här sen efteråt. Men än en gång så beror det på om jag orkar, hehe (a). Den som lever får se! (Y).
Vet inte vad som flög i mig igår. Hade tänkt att i alla fall börja packa igårkväll, men så satte jag på Avatar och kolla på den ist. Den är ju bra och så, men det betyder att jag har desto mer att göra idag. Att jag ALLTID ska skuta upp saker hela tiden! Blir riktigt trött på mig  själv. Men nu ska jag nog ta mig i kragen och gå upp o baka, sedan packa färdigt (så mycket som går), städa lite, plugga lite och förhoppningsvis blogga med. Nu blev det genast veldigt mycket att göra. Så vi hörs!


alma

vad äre du packar till? :)

<3


Tola

sv. Ska med Hanna.P till Lindvallen tills söndag ;)<3



PUBLICERAT: 2011-02-16, 21:23:40 | URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3