SKRIVET: 2011-02-20, kl 16:53:55 | PUBLICERAT I: Lifetime

I don't like the game you play

Ooho, det är riktigt gött att vara hemma igen, men jag saknar redan sälen. Igår vare riktiht kallt ute i backen. Typ 17 minus och 35 minus uppe i topparna, bara för att det blåste. Men solen sken lik underbart! Jag kan berätta att jag gjort två rätt snygga vurpor de här dagarna som jag sitter och skrattar själv åt. Ena gången fastna jag i ankliften och flög rätt in i en snödriva och andra gången kom jag i värdens fart ut ur skogen, flyger över ett gupp och landar på rumpan. Haha, har säkert ett blåmärke efter det. På kvällen låg jag och Hanna i våra sängar och flummade för fulla muggar, härligt det (a)! Men nu är jag hemma igen. Tillbaka till verkligen och skolan som börjar imorn. Nu ska jag bara ligga i soffan med min lilla plutt i knät. Familjen är på kalas, men orkar inte åka dit efter att ha suttit i en bil hela dan. Jag hoppas att ni haft ett lika underbart lov som jag! Här kommer ett par bilder från dagarna i sälen.
Har fler underbara bilder, men orkar inte ladda upp dem nu. De kommer nog komma lite utspridda i framtida inlägg skulle jag tro (Y).
Pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3