SKRIVET: 2011-02-13, kl 11:35:24 | PUBLICERAT I: Lifetime

Sportlov 2011 kommer bli bäst

Okej, jag måste be om ursäkt för att jag tagit en liten bloggpaus utan att förvarna. Men det har varit så jävla mycket just nu och jag har varken hunnit eller haft ork till att blogga, den senaste tiden. Veckan har varit slapp, men ändå utmattande. Men nu har vi sportlov som kommer bli bäst! Vi har haft våra 2 första nationella som har gått jätte bra för mig tror jag (det kändes bra) och sen vet ni att jag har vart i Sunne på onsdagen. Jag tror att det var den roligaste dagen som jag någonsin har haft ute i backen. Även fast jag blev påkörd av Hanna Lundell ett antal gånger och hon fick mig även att tappa balansen i liftarna ett större antal gånger, så jag var helt mörbultad när jag kommit hem. Men på bussen hem vare mys på allra högsta grad med film och fika hihihi(a).
Igår var jag hos Hanna som ska åka till sälen på torsdag till söndag och jag har fått lov av mina föräldrar att få följa med dem! Det kommer bli grymt kul! Sälen är ett så himla härligt ställe att va på!
Idag står agilityträning på schemat och om två veckor har jag ooch penny vår första tävling tillsammans (längtar!) men kommer vara jätte spänd. Ja livet leker med mig för det mesta för jag har min älskling med (L).
Men nu måste jag gå och göra i ordning mig. Ni får hare bäst! Pusshej!





Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3