SKRIVET: 2011-02-23, kl 19:33:47 | PUBLICERAT I: Lifetime

Here i am!

Tjohoo! haha, brukar faktiskt inte skriva hälsningsfraser här på bloggen. Men hade bara lust att göra det idag (a). Ja det har väl inte hänt så mycket speciellt, som inte händer för övrigt. Har läxor som måste göras och ett rum som måste städas, det låter rätt vanligt för mig. Lillbrodern har frisknat till och är på rethumhör = en irriterad syster. Ingen innebandy blir det idag heller.. och inte heller på någon utav onsdagarna framöver. De har ställt in onsdagsträningarna för att det kommer så lite folk, suck. Trött på snön och kylan är jag med. Fy, jag kanske har nämnt det tidigare, men jag läääääääääängtar verkligen till våren nu! Varje gång jag får en gnutta vårkänsla så blire antingen kallare eller så börjar det snöa. Orkar inte med det. Det är värre än skolan just nu. Men ska inte sitta här och gnälla, det finns de som har det mycket värre. Man ska inte sörja det man mist utan glädjas över det man har. Ta vara på det du har innan det försvinner!
Nu ska jag gå och städa, slänger in en låt. Pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3