SKRIVET: 2011-02-27, kl 13:03:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

I love you baby, more then you know!

Kände att det var nödvändigt att slänga in ett inlägg. Kan ju ta o erkänna att jag egentligen inte orkar. Jag känner på mig att jag kommer bli sjuk i veckan! Har ont lite över allt, är helt jävla förkylld, ont i huvudet o magen då och då. JAG VILL INTE, hör de! Men det ska inte få stoppa mig ändå! Jag ska slå tillbaka, så gott jag kan. Men  innebandyträning imorn kan jag nog bara glömma. Har tänkt att åka dit och kolla iallafall. Igår var jag i tidaholm hela dagen och tillbringa timmar i ett ridhus, hihi. Som ni kanske vet så var det agilitytävling där igår. Jag hjälpte till som funktionär hela förmiddagen och på eftermiddagen var det dags för pennys premiärlopp! Första loppet var penny lite för laddad (hon hade ju väntat på att få komma ut på banan hela dagen). Efter andra loppet var jag så j*vla stolt över henne! Det blir nog en bra agility hund utav henne med en dag med  (Y)<3.  Nu ska jag försöka att göra nått så att jag känner att jag mår lite bättre till agilityträningen efter lunch om det blir någon. Ni får ha det så bäst sålänge. Pusshej!
Bild från sälen



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3