SKRIVET: 2011-02-04, kl 15:25:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

Happy Birthday Cousin!

Okej, jag vet inte vad jag säga riktigt. Igentligen så har väl inget speciellt hänt så förutom att veckan gått grymt fort och att jag mår riktigt jävla bra! Jag kan säga så mycket att det finns en person som får mitt liv att gå så mycket lättare (L). Annars så har dagen bara flygit förbi. Vi slutade 20 i ett, så tog en tidig buss hem. Vilken härlig kännsla att gå av bussen, känna solen i ansiktet, se att gräset börjat komma fram ordentligt under snön och att höra fåglarna. Men något som är ännubättre är att året runt har jag en glad och underbart söt liten hund som ligger och väntar på mig i hallen när jag kommer hem <3. Men nu ska jag gå upp och se om linus vill spela lite tv-spel! Ha det bäst nu denna underbara fredag.
Men innan jag går så vill jag säga ett stort grattis till Ida bästa kusinen Johansson på sin 15års dag! (L)


Ida johansson <3

Sv: tack så jätte mycket älskar dej! <3



PUBLICERAT: 2011-02-04, 23:05:55 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3