SKRIVET: 2011-02-17, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

Vi är påväg!


Nu kommer jag antagligen sitta i Perssons bil tillsammans med hanna och hennes familj påväg till Sälen-Lindvallen. Det är där vi var och åkte med konfermationen, så det kanske är en fördel att man redan känner till backarna. De är riktigt goa vad jag minns (a). Jag känner på mig att det kommer bli jätte kul verkligen! Men jag kommer sakna min Emil nått så enormt! Det är tur att man har en mobil så att man kan smsa i alla fall. Men det kommer nog bara bli något mobilinlägg, när jag är där uppe. Jag hoppas att jag kom ihåg att ta med min kamera så att ni kan få se lite bilder (det kommer inte bli några bilder från backen för min del, släpar inte med den dit precis), men ändå! Men vi hörs nog snart igen från mobilen! Här kommer någon mer bild från Lindvallen som kommer från google om ni undrar.



Kommer bli härligt!


alma

ååh, ha så kul! :) <3

grattis till dej och emil, btw! :D



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3