SKRIVET: 2011-01-27, kl 17:45:50 | PUBLICERAT I: MuSiC

Äntligen får jag in nått här!

Tack vare http://rebeckhaam.blogg.se/ så kan jag äntligen få in youtube-klipp på bloggen igen, TACK!
Så här kommer veckanslåt. Det är All i need is you med Idolerna. Tycker att den är grymt fin och riktigt bra!


Imorgon är det fredag - redan ? Hehe, men det ska bli riktigt skönt. Öppethus på en gymnasieskola i skövde och agilityträning står på schemat i helgen. Igår så följde jag med Hanna på hennes innebandyträning, för att testa på lite. Tycker ju att det är grymt kul att spela det på idrotten, så jag tänkte: varför inte ge det en chans? Och jag älskade det. Det var underbart. Roligare än vad jag trodde. Så dit ska jag igen o igen o igen o igen o igen o.s.v, hihihi (a). Nu ska jag hitta på nått kul eller nått tråkigt. Haha vi får se. Jag hoppas på nått kul i alla fall. Pusssss på er!
Den nya headern tycks?


Lovisa<3

Fin header! :)



PUBLICERAT: 2011-01-28, 15:14:06 | URL: http://sweetfashionista.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3