SKRIVET: 2011-01-02, kl 17:59:09 | PUBLICERAT I: Lifetime

året börjar bra (Y)

Då har 2 dagar på det nya året gått och de har varit helt okej! Min nyårsafton kunde nog inte blivit så mycket bättre! Trevligt folk och mycket prat och skratt! När klockan var typ halv 12 gick vi ner till torget för att fira 12 slaget där nere och kolla på raketer o.s.v. Det var bra där nere bara att det regna i massor och att en raket smällde typ 3 meter ifrån oss haha. Det är lite roligt när man tänker på det så här, men jag var verkligen skit rädd !! På nyårsdagen åkte jag in till Hanna.L, Maria och Pontus. Vi hade lite mys och så. Vi kolla på "säg att du älskar mig", den var inte ett skit bra. Bara sorgsen. Den har ju ett klart budskap så, men det var ändå ingen bra film. Så jag rekommenderar den faktiskt inte. På kvällen när jag kom hem la jag mig i sängen o kolla på twilight. Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har grejat med videoinlägget, gått ut med penny och lite sånt. Och nu på eftermiddagen så har vi kopplat in vår nya dator till TV:n så vi har haft lite kul med det. Men ska jag se om jag kan få med mig någon till isen, hehe. Pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3