SKRIVET: 2011-01-18, kl 14:40:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Håltimmar, Bussar och bibliotekarier, hihih

Gud vad seeeeegt! Dan har varit skitbra idag och så förstörde bussen allt. Hehe eller inte allt. Inte mycket igentligen (a).  Idag hade vi matte på morgonen och sen elevensval (har läxhjälp) och det var helt okej. Sen kommer våran svenskalärare och säger att vi inter har någon slöjd så vi för helt plötsligt 2 timmars lunchrast. Så söta pontus bjöd mig på pizza, hihi. Gott! Men åt alldeles för mycket så, går och har ont i magen nu, hehe. Efter lunchen hade vi SO och sedan skulle vi ha haft Biologi, men den lektionen ställdes in den med. Så vi (jag och alma) fick lov utav våran SO-lärare att sluta 10 min tidigare så att vi skulle hinna med en tidigare buss, så att vi skulle slippa vänta så länge på vår vanliga buss. Men gissa vad? Haha, vi springer till bussen för att vi ska hinna, men när vi kommit fram så kommer det aldrig någon buss.. Haha vi vet varken om vi missat den eller om de tagit bort den bussen. Så nu sitter vi på biblioteket och lyssnar på när bibliotekarien skrattar! hihi. Men om jag hinner ikväll ska jag ta lite bilder och lägga ut, men vi får se. Är även inte nöjd med min header så ska försöka få ihop en annan som passar. Inte för att jag tror att jag kommer att lyckas, menmen Pusshej!


En gammal bild på mig och alma när vi var påväg till underbara tyskland! L.O.V.E



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3