SKRIVET: 2011-01-23, kl 18:57:51 | PUBLICERAT I: Lifetime

Känner mig grymt oteknisk..

Okej nu blir jag seriöst skit irriterad... Har gjort en film (anledningen till att jag inte bloggat som jag sa) som innehåller minnen från 2010. Men jag får inte in den på bloggen. Den kommer bara inte fram. Blir skit sur och irriterad! Men ni får länken till videon ist, så lägger jag in video på bloggen när det börjat funka. Klicka dig in
här: http://www.youtube.com/watch?v=Jynzj7m2Utw . Sen så har även jag och ida gjort ett videoinlägg på min mobil när vi har vart hos farfar idag. Ne men den får jag inte äns över till datorn nu. Jag känner mig riktigt oteknisk och sur nu. Men vi tog bilder idag med och de ska jag försöka att få ut efter att jag ätit nu ikväll. Så vi hörs förhoppningsvist snart igen ! Pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3