SKRIVET: 2011-01-03, kl 10:29:19 | PUBLICERAT I: Lifetime

Take each day as it comes

God morgon!
Ligger i soffan med tangentbordet och datamusen i knät. Vi har kopplat upp datorn i TV:n. Det är faktiskt riktigt kul att sitta så! Igår blev det ingen hockey och inga bilder. Men har äntligen fåt med mig några ut till isen (a). Så efter lunch typ kommer ida hit, sedan vid 3 gå vi till isbanan för att spela lite hockey med några :). Okej, jag tycker om att spela hockey veldigt mycket om det är på skoj ! För jag är inte ett dugg bra på det, hihi. Men nu är jag riktigt hungrig, så ska nog gå upp och hämta lite frukost. Haha, ni får njuta av bilden så länge. Den bjuder jag på. Pusshej !


emelie

nej de gör de nt meen jag blev bara förvånad för jag trodde aldrig de skulle hända:):O



PUBLICERAT: 2011-01-03, 10:53:44 | URL: http://emeliiebylander.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3