SKRIVET: 2011-01-10, kl 16:36:16 | PUBLICERAT I: Lifetime

I love my dog!

Min helg har varit grym! Har vart med två av alla söta som alltid har funnits där och jag älskar dem verkligen! På lördan började jag helgen med att gå upp tidigt! Typ sådär halv 6, hehe. Kvart i 7 kom hanna och hennes mamma och hämta mig, så åkte vi till falköping och tog tåget till Göteborg, där vi sedan fortsatte med spårvagn mot svenska mässan. Jag har ju redan berättat att jag skulle till My Dog och jag vill bara säga till alla som gillar hundar där ute att detta är nått jag verkligen rekomenderar! Det var riktigt kul! Det fanns ett 30-tal utställningsringar där det pågick hundutställningar hela tiden! Det pågick även en agilitytävling i klass 3 och massor av uppvisningar. Freestyle, hundaktivitet, hundteater, Cesar Millan höll föredrag och svara på frågor. Det var verkligen en superdag! Hundteatern var bäst ! De spelade upp snövit och de 7 dvärjarna och alla skådespelare var hundar. Det var verkligen roligt att kolla på! Man fick masso roliga tips på tricks som man kunde lära sin egen hund. Ja jag säger det igen, det var riktigt kul och jag är jätte tacksam för att jag fick följa med Hanna och hennes mamma! Tåget hem sen blev en halvtimme försenat, men det gjorde inte så mycket egentligen. Men jag och hanna åkte aldrig hem. Vi blev av släppta hos Maria, där vi kolla på film prata och hade det mysigt. Ja där sov vi över och söndagen gick riktigt fort sen. Och nu är det måndag och det är skola imorgon. Riktigt jobbigt. Jag vill verkligen inte !! Vill gärna hoppa över den sista terminen och börja direkt på gymnasiet. Orkar inte med längre.. (L). Men jag har nått att längta till denna veckan i alla fall! Agilityträningen börjar på söndag. YES! säger jag bara. Ni kan inte förstå hur länge jag längtat och hur mycket jag verkligen vill! Agilityn har blivit mitt liv nu. Jag skulle gärna vilja byta plats med Pennyplutt och leva livet utan problem och känslor!  Men nu ska jag nog gå och ta en promenad med henne! Så ni får ha det så bra. Pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3