SKRIVET: 2011-01-16, kl 20:56:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

Första agilitytränignen för året - Love it

Förlåt, nu i helgen har jag krånglat alldeles för mycket med bloggen tycker jag allt! Men designen som jag har nu kommer jag nog behålla ett litet tag till och se om jag fortfarande tycker om den. Men det är massor av grejer som inte är inlagda än. Jag ska till exempel försöka att få in en slags profilbild om det går förstos. Hihih, men kanske lite mer om dagen nu. Idag har jag vart på årets första agilityträning och Penny förvånade mig verkligen. Det gick så jäkla bra! Jag är så stolt över min bebis (L). Jag älskar verkligen agility. Det är så himla härligt och underbart! Nu vill jag bara att snön ska försvinna helt så att jag kan gå ut på baksidan och träna. Det har ju börjat att töa nu, så jag tycker att det kan fortsätta. Nu sitter jag och kollar på minuten, ska nog kollla lite på engelskan och sedan ta en dusch innan jag går och lägger mig. Imorgon är det skolan igen. Suck! Orkar inte med det, men det är ju som alltid bara att bita i det sura äpplet och göra så gott man kan. Ha det så bra nu alla söta, pusshej!


Ida

Sv: Livet är som en bergodalbana, de går upp och ner! <3



PUBLICERAT: 2011-01-17, 21:19:53 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Tack sötnos! :D



PUBLICERAT: 2011-01-18, 10:49:37 | URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3