SKRIVET: 2011-01-29, kl 17:23:47 | PUBLICERAT I: Lifetime

All i need is you..<3

Kvällen är planerad! Ikväll kommer Hanna hit och myser med wii och godis. Det blir riktigt trevligt. Sedan prata mamma om att vi skulle äta kex o räkor med massa annat gott. Det låter som om kvällen kommer bli nice (a). Idag har jag vart i Jönköping och kollat på John Bauer gymnasiet. Skulle kolla om det var ett bra andrahandsval. Men nu vet jag inte om jag ska ha det som andra eller om jag ska ha det som första och ta Katedralskolan (i Skara) som andra i stället. Usch vad ska jag göra? -.- . Måste välja i helgen med! Har lite smått ångest. Men nu ska jag städa källaren lite så inte all skit som ligger på bordet ligger kvar när spel och godis ska ta plats (Y). Ni får ha en jätte bra lördagskväll, pusshej!
En bild som jag tog i sommras bara för att jag saknar sommaren enormt!


alma

åh, fin bild! :)

<3


Tara

Alla saknar sommaren tyyp , fast det är vår om bara några månader, :)



PUBLICERAT: 2011-01-29, 18:43:27 | URL: http://tarajulias.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3