SKRIVET: 2011-01-07, kl 21:18:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

Love is in the air

Hihih, känns inte som om jag har skrivit på jätte länge, men det kanske inte var så länge sen ändå. Jag har bara den känslan. Kanske för att det har hänt mycket som jag inte har berättat om. Igår morse skrev jag ett inlägg som jag såklart glömde att publicera, haha! Det kanske är lite typsikt mig (a). Men ni vet säkert att jag vart och bowlat och bilderna från det får ni i slutet av detta inlägg för nu ligger de äntligen på datorn! Igår gjorde jag inte så mycket på dan, men sen på kvällen blev det film-mys <3. Idag har jag vart i skövde med syrran. Jag följde med henne som lite sällskap. Hon skulle fixa inlägg till skorna, och köpa plattång. Sen annars idag så har jag planerat inför morgon dagen som jag verkligen ser framemot jätte mycket! Jag fick chans att följa med Hanna och hennes mamma till en hundmässa i Göteborg. Jag blev jätte glad över att jag fick följa med. Hihi, längtar! Mässan heter MY DOG! Vad jag vet så innehåller den bland annat en hund utställning, en agilitytävling, en freestyletävling och Cesar Millan "Mannen som talar med hundar" kommer dit! Jag tycker att det ska bli skithäftigt! Men det blir att lägga sig tidigt idag. De kommer och hämtar mig 06:45. Men kul kommer det att bli ! (Y) Här kommer några bilder från bowlingen. Pusshej!


Lavransfiona

Keep up the good work.



PUBLICERAT: 2012-01-05, 08:15:19 | URL: http://lavransfiona.blog24h.com

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3