SKRIVET: 2011-06-26, kl 23:08:56 | PUBLICERAT I: Lifetime

Hold my hand

Hihih, hoppas att ni gilla mitt blommiga lilla inlägg! Det blev lite fotografering trots allt. Så jag hoppas att ni som överlevde natten och min dåliga humor njöt. Imorgon drar jag mig in mot stan för att träffa bästaste kusinen. Var ett tag sedan känns det verkligen som. Så ska bli riktigt kul. Men ja, ni får sova så gott. Så hörs vi, puss!
Hitta en gammal bild på sötpluttisen (a) hade tänkt lägga upp en nytagen bild på penny från fotograferingen, men hittar inte kameran haha. Men det är väl tur att penny alltid har varit och förblir söt!


Livettaraldrigslut - Ronja & Caroline

Kul att du är med och tävlar om att bli Dagens Blogg! :) Tipsa gärna andra så att dom har chansen! Vi meddelar dig när vinnaren är utsedd!



Lycka till! :D



PUBLICERAT: 2011-06-27, 11:29:17 | URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/
fridawiman

åh vad söt! :)



PUBLICERAT: 2011-06-28, 00:59:45 | URL: http://fridawiman.devote.se

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3