SKRIVET: 2011-06-10, kl 16:00:42 | PUBLICERAT I: Lifetime

Huvudstaden ♥

Godmorgon, haha ja det känns faktiskt fortfarande som morgon även fast klockan snart är fyra. Vaknade vid etttiden så det kanske inte är så konstikt. Dagen igår var fantastisk. När vi kom fram till stockholm igår vid 10tiden kanske? haha, så blev det en liten rundtur i gamlastan, sedan stod tekniska museét på schemat. Efter en ca timme där, bar det av till innestan igen, där vi fick gå runt fritt i stan resten av dagen. Det blev shopping när vi väl hittat gallerian och grymt många omvägar. Köpte mig ett par jeans och en helskön tröja. Det blev även mat på en tacobar, för mig o hanna. Vi gjorde också några lama försök till att reta vakterna som står vid slottet typ och inte får göra en min (förhoppningsvist fattar ni vad jag menar), sedan chilla vi vid mälaren de två sista timmarna. En illgo dag enligt mig. Plus att det är grymt mysigt att åka långa bussresor! Tog några bilder med mobilen, så klaga inte på kvalitén (a).
Alma, söt! <3
Närmare vågade vi inte gå. Haha läskiga ju.. (a)
Bästa på dagen: Mälarens båtkaj!
Ikväll är det dags för fredagsmyyyyyyyyys, med underbaraste kusinen. Ha en go fredag, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3