SKRIVET: 2011-06-12, kl 23:05:05 | PUBLICERAT I: Lifetime

Timmen är slagen, nu slutar vi för dagen!

Hihi har spenderat kvällen med hanna o maria, två goa brudar. Var av att den ena måste bygga på sitt filmföråd med några bättre filmer. Jag kan ju ta o berätta att vi kollat på världens tråkigaste film! Från mitt håll så rekomenderas inte "Fröken Sverige". Men jag älskar er båda ändå. Men har lagt märke till att jag blivit lite trött o sur typ. Inget att ta personligt. Måste va på grund av allt som händer just nu. Jag har en stor känsla av att det kommer släppa efter denna vecka, när grundskolan är över. Ja, man kan väl säga att jag är taggad inför sista riktiga skoldagen. Vi startar upp den med en liten kort sovmorgon. Är väl bäst att jag lägger mig nu ändå, så slipper folket dras med en trötter viktoria imorn, hihi. Ne jag får det att låta värre än va det är, men sova det ska jag göra nu. Good night guys!
Saknar bebisen som är hos veterinären igen. Andra natten inatt, men vi får troligtvist hämta henne imorn (y). Anledningen till att jag inte skrivot nått om det är för att jag inte orkat berätta, men det värkade inte vara någon större fara med henna. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3