SKRIVET: 2011-06-01, kl 20:03:15 | PUBLICERAT I: Lifetime

i wouldn't change anything in my life

Finns ingen tid och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Går runt och är skitnervös precis hela tiden. Det känns som om jag kommer spricka när som helst. Är nervös för helgen, är nervös för det två kommande veckorna skolan och är nervös för gymnasiet. Men ser fram emot alltihopa! Det går inte riktigt ihop sig i mitt huvud och det gör mig frustrerad. Är ledig från skolan fram till tisdag och imorgon är det första dagen på sommarjobbet. Är rätt så nervös faktiskt för det känns som om det kommer komma mycket folk (eftersom att det är marknad), men gud vad jag är förväntansfull. Känner att det kommer bli jätte kul. Tänkt att få servera glass och träffa en massa folk! Sen efter en spännande första dag på jobbet blir det att spendera kvällen med Alma, Lilly och Hanna! kommer bli awesome. Funderar på att gå ut och ta del av sommarvärmen som kommit hit! Får se om jag lyckas att hålla nerverna i schack. Ni får ha en underbar helg, kan väl förvarna att det kan bli svagt med bloggningen i resten av helgen. Vi får se vad den bär med sig, hihi. Puss!
Vi har pratat om Banksy (en berömd graffitimålare) på bilden, och tycker att den här bilden är så grymt söt! Var bara tvungen att lägga in den bilden här på bloggen. Hade tänkt att lägga in fler graffitimålningar av banksy här lite senare (a).



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3