SKRIVET: 2011-06-11, kl 20:11:22 | PUBLICERAT I: Lifetime

The last week is waiting

Smycken till håret köpt, frisyr prövad, klänning hämtad, smink utvalt och skor håller på att gås in. Ja, jag känner mig ganska redo för skolavslutningen. Behöver bara bli mentalt redo nu, så kan dagen komma! Om jag är helt ärlig så kommer jag nog inte hinna bli det fören torsdag, är allt för rädd för att glida ifrån mina vänner. Veckan ser ut som så: Måndag, är sista riktiga skolagen, betygen sätts och har en känsla av att det kommer bli en rätt slapp dag. Tisdag, blir det städ och att va med klassföreståndarna. Onsdag, äre dags för agility på aktivitetsdagen. Torsdag, AVSLUTNING! :o. Fredag, sista natten! (y). Känns som det väntar en vecka som innehåller allt. Vi får hoppas på att den blir bra! Här kommer en liten bild på min älskade klänning, man ser ungefärlig formel på den i alla fall. Efter torsdag får ni se en oredigerad bild på godingen. Nu ska jag upp o äta. Puss!


Emelie

Jag har tagit ledigt och kommer se den på cotegen (stavning) ;)



PUBLICERAT: 2011-06-12, 18:58:45 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3